Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
225 postów 94 komentarze

Superklaster

Romuald Kałwa - Dziennikarz superklaster.pl

Komiks o przygodach największych zbrodniarzy świata

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Komiks jest satyryczny, ale niecenzuralny, dlatego też nie będę zamieszczał wulgaryzmów na NEonie24, a na innej domenie. Kto chce, ten zajrzy kopiując link i wklejając w wyszukiwarkę.

 Link do komiksu: //superklaster.pl/zdjecia/komiks-o-przygodach-najwiekszych-zbrodniarzy-swiata 

 

 

KOMENTARZE

  • @
    Nie bądź taki skromny, tu nie takie rzeczy Husky pokazuje...taką tfurczość trzeba docenić...

    http://superklaster.pl/sites/default/files/4_13.jpg
  • @Arjanek 07:11:46
    As a speaker, Hitler exhibited the following strengths:

    Pausing (though not captured in "Triumph," Hitler would build anticipation to his speech by pausing for as long as several minutes before starting an address.
    Grand arm and hand movements - Hitler communicated with every fiber in his body.
    Full vocal range - Hitler would speak softly, even whisper, and he would shout at full lung capacity.
    Tempo change - Hitler would speak slowly, but then build faster and faster until he was racing, almost out of control.
    Visual and concrete - Hitler spoke of concrete visual things, the country, the land, the people, and not mere abstractions.
    Avoiding the lectern - Often times, Hitler did not even use a lectern. He wanted his audience to have an unobstructed view of him. He wanted to seem courageous and as one who didn't need to hide behind a lectern or notes.
    Repetition - Hitler was highly repetitive, he fleshed out his concepts over and over again, never afraid of repeating himself. His audience had a firm understanding of his message when he was through.
    Narrow focus - Hitler always focused on a handful of themes in any speech; he didn't do long laundry lists.
    Eye contact - In most of his speeches, Hitler looked up to the stars or out at his audience, he did not look down at his notes often times eschewing notes altogether.
    Emotional Hitler never communicated with his audiences purely at an intellectual or abstract level; he always communicated at an intensely emotional level.
  • @Arjanek 09:16:51
    Whenever I see your nickname and comment, these photos always remind me.......

    https://pbs.twimg.com/media/Dl06QNmXgAIktPv.jpg

    https://pbs.twimg.com/media/Dl08zJyXoAAsIc9.jpg
  • Nie lubię komiksów
    jakoś nie potrafię się do nich przekonać.Żeby dorośli ludzie czytali obrazkowe historyjki ? to infantylne.
    Wszelako nawet w tej (to jest komiksowej) kategorii istnieją pozycje unikatowe.Nie wiem czy komiksy o których wspomina autor zrobią tak zawrotną karierę jak "graficzna powieść Mysz",ale gdyby bodaj choć otarły się o te splendory które były udziałem "Myszy" a już było by nieźle.
    Pojęcia nie mam dlaczego ta było nie było laureatka Pulitzera jest u nas zupełnie nieznana a przecież choćby z uwagi na czas a zwłaszcza miejsce akcji powinna być w naszym kraju popularna.
    A może nawet udało by się uklecić jakąś trylogie. Komiks "Mysz" z komiksami o największych zbrodniarzach po bokach.Uważam że to świetny pomysł. https://en.wikipedia.org/wiki/Maus

    http://2.bp.blogspot.com/-KJr55CSqC6M/VT88Oxre-PI/AAAAAAAAAGA/3JDIuz7uTz8/s1600/Polak_swinia_Zyd_mysz.jpg
  • Skoro tak...
    http://superklaster.pl/zdjecia/komiks-o-przygodach-najwiekszych-zbrodniarzy-swiata?img=2

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

ULUBIENI AUTORZY